Wymieniałeś niedawno elementy układu kierowniczego lub zawieszenia? Niestety demontaż i ponowny montaż nowych części w identyczny sposób jest niemal niemożliwy, a każda nawet niewielka zmiana położenia danej części, może w efekcie doprowadzić do znacznej zmiany położenia koła wpływając na zbieżność i pochylenie kół w osi.
Geometrię z pewnością należy ustawiać po wymianie elementów układu kierowniczego takich jak: drążki kierownicze, końcówki drążków czy samej przekładni kierowniczej. Również wymiana wahaczy, sworzni, tulei, sprężyn czy amortyzatorów może powodować konieczność ponownego ustawienia prawidłowych parametrów.
Podczas jazdy czujesz, że samochód ściąga na jedną stronę? Niepewnie prowadzi się w zakrętach? Kierownica podczas jazdy na wprost nie jest idealnie prosta? Są to typowe oznaki nieprawidłowej geometrii kół.
Uczestniczyłeś w stłuczce , a samochód został uderzony w koło? A może wpadłeś w głęboką wyrwę w jezdni i od tego czasu czujesz, że coś jest nie tak z układem kierowniczym? Gwałtowne obciążenia pojawiające się w takich przypadkach często powodują konieczność kontroli i ustawienia geometrii.
Przyglądając się oponie , która nie ma zapewnionych optymalnych warunków pracy, często możemy zauważyć, że jest ona ścięta z jednej strony. Ustawienie geometrii pozwoli zapobiec pogłębianiu się uszkodzeń i zniszczeniu nowego kompletu.
Jazda po drogach nawet dobrej jakości z czasem powoduje rozregulowanie ustawienia kół. Co jakiś czas warto sprawdzić geometrię, by przedłużyć żywotność opon oraz zapewnić optymalną kierowalność pojazdu.
Najnowocześniejsza dostępna technologia pomiaru geometrii zawieszenia w standardzie 3D, w połączniu z aktualną bazą danych producentów i doświadczeniem naszych mechaników pozwala nam świadczyć usługi zakresu ustawiania geometrii kół na najwyższym poziomie.
GODZINY PRACY
SKP
Pon-Pt 07.00-17.00
SERWIS
Pon-Pt 08.00-17.00